tirsdag 28. juli 2009

VAW 09

Arendal uka er over og en del gode løp ble det.
Var som å kjøre rollercoster, opp og ned og frem og tilbake, store svinger, små svinger, men til syvende å sist så er det meg det hele står på.
Vip var fokusert den første dagen og vi tok 2 stk andreplasser, en 6 plass og laget vant. Alle løpene var feilfrie.
Dag 2-3 var ikke like stabile, men erfaring å dra med seg.
Finaleløpet var knall, helt til jeg dreit meg ut. Så da er det bare å si god Agilityhund men ikke så god handling, men det er jo mulig å gjøre noe med det. Ellers så er jeg kjempefornøyd med Vip gjennom hele uka, hun sto på å gjorde sitt beste og jeg ser nå hva som er vårt svake ledd og det kan vi jobbe med. Så nå er fokuset Bjerke den 15 August og Storcert som gjeller og med Kristin og Marianne Mowe som dommere så er det avstander og fremadsending det vil gå på nå fremmover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere