tirsdag 2. juni 2009

trening 2 juni

Gud hvor deilig det er å ha en innsruktør på Agility treningene, Kjetil Harms gjør en kjempe jobb med å presse hver enkel til det ytterste, og det trenger jeg. Hvor mange ganger har ikke jeg sagt at man skal bli best på det man er god på, og god på det man er bra på. Og i dag fikk jeg den i fleisen.
Jeg har en tendens til å prøve all føring istedenfor å gjøre det jeg er god på der jeg kan bruke det, å bli bedre på det. Og da er det godt å ha en som kjefter litt på deg og får deg tilbake i fokus, og det resulterte i feilfritt og kontrolert løp.
Vip er veldig fokusert så da er det tull at jeg skal ødelegge med å rote det til, så nå er det skjerpings og full fokus på den handlingen som jeg har valgt, og det vil nok hjelpe samholdet mellom Vip og meg til å bli mer tett og stabilt.
Bare synd treningene er så korte, blir jo helt hekta på å gå flere baner når det flyter i banen.
Og kombinasjonene er utfordrende men allikevel lette når linja følges og da er det så gøy å trene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere