mandag 1. juni 2009

kattepus

31 mai.
Etter å ha vært på stevne hele helgen så var det deilig å komme hjem til en kald dusj, og middag.
Lassi, Bella og Vip synes heller ikke det var vondt å komme hjem.
De fikk mat og jeg gikk en tur med de etterpå så de fikk badet i Dikemark vannet.
Da vi kom hjem igjen så kom pus og ville inn, jeg satte meg ved pc og så på tv, da pus kom på fanget å ville kose. Etter en liten stund så legger hun seg ved siden av meg og føder, det kom 2 små hvite nøster uten komplikasjoner. Så nå blir det liv i leieren med pusemor som skal passe på de små, og de stakkars hundene blir jakt offer.

Om 8 uker er de leveringsklare så hvis du vil ha en så gi meg beskjed, mor er hvit langhåret med blå øyne, og det blir nok ungene også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere