tirsdag 25. mai 2010

Drammen

Tja hva kan man si, alt blir ikke vist på filmen , men Vip juksa på lengden og jeg tok den om igjen, noe dommeren ikke hadde hadde fått med seg og disket meg. Det er ikke så lett å skal følge med på hvor man er, hunden og dommeren hele tiden. Men jeg tror disken hadde kommet etter balangsen alikevell, da det var en klassisk disk mulighet der.



Hoppen gikk kjempebra handlingsmessig, men Vip hadde noe dårlig tid med slalommen så da ble det feil da.


Søndag



Dette er gjennombrudd løpet når det gjelder felt på konkurranser, her lyste virkelig lampa, møne sto slik at jeg ikke trengte å være der men kunne sende henne ut, og hva gjør hun? hun står! og jeg får rost og gått videre. Da forstår jeg endelig hvordan vi skal gjøre felt på konkurranser, på samme måte som vi trener de.


hopp3


Kaos delux løp. Men gøy så lenge det varte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere