onsdag 19. august 2009

Bjerke 15.08 09

Endelig ny konkurranse og mulighet for storcert.

Men hva skjer, vi gikk hopp 3 først og det passet bra for da kan jeg finne ut hvor jeg har henne, om hun jobber tett eller holder litt avstand.

Vip river 2 pinne og da faller jeg også, men bestemte meg for å gi gass og gjøre det jeg hadde bestemt meg for. Og det resulterte i fler riv, og da vi kom til punktet i banen der jeg ikke var sikker på hva jeg skulle gjøre så skriker jeg høyre mens Vip er i pølsa, og da flyr hun rett på hopp hinder på høyre side, som var feil valg av hinder, hun skulle i høyre tunellinngang som lå rett frem etter pølsa. Men hvor lenge har ikke jeg prøvd å få Vip til å gjøre det hun klarte nå.
Vi er svake på det punktet, for hun flyr på den siden jeg løper og det er ikke alltid så lurt. Så mye trening på dette har vi gjort men ikke fått til, da hun alltid kommer ut der jeg er. Men nå så satt det helt uventet. Så da er det bare fortsette å trene på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere