mandag 27. april 2009

Søndagen i Sandehallen gikk ikke så værst.
Jeg gikk opp i klasse 3 hopp med Vip og debuterte med å diske, ikke alltid så lett å løpe, bremse, løpe og bremse pluss og handle, så hun ble lei og fant sin egen vei i banen.
I Agløpet så trodde jeg at vi hadde tatt det siste nappet, gikk i mål og var så fornøyd men reagerte på at ingen var like glad som meg. Da fikk jeg beskjed om at Vip hadde hoppet av feltet på bommen, surt men,men. Bra løp allikevel. Så nå blir det felt trening .
Må nevnes at Agility løpet gikk utrolig sakte jeg jogget og tok det helt med ro, og da gikk det bra.
Vi kom inn på nest best tid så det gikk ikke sakte for Vip.
Så en lærdom rikere, trenger ikke alltid løpe så fort man kan.
Her er dagens agløp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere