tirsdag 25. mai 2010

Kristiansand 9-10 mai 2010

Gikk i fella som så mange før og etter meg gjorde.

Ikke noe mer å si en dårlig handling fra min side


HOPP3


Fart, fart og fart, ikke helt vår bane, gikk over stokk og stein mot slalommen, og styre henne unna den er ikke lett. Men ellers veldig fornøyd.


søndagen






Disket her mot slutten, var ikke helt forbrett på den men prøvde å fortsette noe som gjorde Vip mer stressa og bled med ut av slalommen.



Ag3


Feilfritt og 2 plass bak Geir og Bårdie

Av 2 tidtakere og ett elektrisk utstyr så klarte de ikke å få tatt tiden på dette løpet, og jeg hadde valget med å gå om igjen, noe jeg ikke gjorde da jeg vet vi presser både farten og feilene kommer. Så da tok de tiden fra filmingen isteden noe jeg synes var helt ok. Handlingsmessig var dette ett løp som ikke gikk som på breafingen, jeg fikk ikke vært på noen av de stedene som jeg ville og måtte bare la det gå som det gikk.


Må få takke Marianne for filmingene og det gode selskapet i Kristiansand, hun gikk faktisk glipp av sin egen breafing for å filme meg(ikke med vilje da) men klarte å få en 2 min ny breafing så hun fikk gått Ag.

1 kommentar:

  1. Hehe.. var jo ikke helt meninga å miste briefinga den dagen nei -men sånt skjer med mye surr og ikke like lett å få med seg alt! Men, uansett: løpene deres har jo HØY prioritet -så MÅ jo både få med det -samt filme dere som du også er kjempesnill og gjør med oss! Er ikke verst at vi stort sett alltid klarer å få filma alle løpa våre selv når det blir ganske tett mellom egne løp ;-)
    Takk til deg også for både hyggelig selskap og hjelp i helga -har det alltid gøy på tur!! ;-)

    SvarSlett

Følgere